Sunday, August 24, 2008

New songs to recommend "不能说走就走"

Third posts today. On the very same day. Why? Got forced to post this one up. A friend said that I must post this up to remind myself of something that I shouldn't do again. Suddenly fly of to a new place for my studies.

不能说走就走

BY: 罗美玲 黄晨富-不能说走就走

男:爱犯了错我不该让你难过
能不能现在就拥你入怀中
女:你的爱太匆匆你的爱太沉重
对你的期待又害怕成空

男:从你眼中我看见自己的放纵
无心带给你的伤自己也不懂
女:停止这一切折磨别让眼泪将我淹没
男人残忍的眼眸看不见女人的痛

男:我不能面对世界没有你的空洞(女:你怎能说来就来)
男:也无法停止对你的期盼和冲动(女:说走就走)
女:你忘了男人该有的手
也忘了男人应该有的执着

男:爱不是激情过后残留下的伤口(女:你怎能说来就来)
男:只求能再度拥抱你温柔的笑容(女:说走就走)
女:你忘了曾经爱过的人
合:为了爱一个人默默承受背叛的伤痛

男:从你眼中我看见自己的放纵
无心带给你的伤自己也不懂
女:停止这一切折磨别让眼泪将我淹没
男人残忍的眼眸看不见女人的痛

男:我不能面对世界没有你的空洞(女:你怎能说来就来)
男:也无法停止对你的期盼和冲动(女:说走就走)
女:你忘了男人该有的手
也忘了男人应该有的执着

男:爱不是激情过后残留下的伤口(女:你怎能说来就来)
男:只求能再度拥抱你温柔的笑容(女:说走就走)
女:你忘了曾经爱过的人
合:为了爱一个人默默承受背叛的伤痛

男:我不能面对世界没有你的空洞(女:你怎能说来就来)
男:也无法停止对你的期盼和冲动(女:说走就走)
女:你忘了男人该有的手〔男:我没有忘过〕
也忘了男人应该有的执着〔男:有的执着〕

男:爱不是激情过后残留下的伤口(女:你怎能说来就来)
男:只求能再度拥抱你温柔的笑容(女:说走就走)
合:你是我最深爱的人
合:对你的爱不能说走就走

Haha. This is my style. Want to do then do. Want to come to Australia to study then come. Sorry for those who I never mentioned it to you guys. Anyway, it happened for quite sometimes since I came to Melbourne to study. Forget bout it.

No comments: